سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت
سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت

من

+

امیدی که احتمالن واهیه

=

دلخوشی واس چن دقیقه...

من نوشت:ینی دوسم داره؟ینی اینکه هردفه از دانشگاه میاد حتمن یسرخونمون میزنه میتونه ربطی به من داشته باشه؟ینی این رفتار خوب و اخلاق مهربونش واس من نشونه خوبیه؟اینکه میگن تو دانشگاه تاحالا دختری لبخندشو ندیده بعد وقتی ک منو تو بوفه دانشگاه دید لبخند زد،اونم یه لبخن شیرین؟:)لعنتی همین کارا رو کردی اینظوری دربدرتم...اینکهZمیگفت رو اصابشم نظر خودZبود یاHمستقیما بهش گفته بود؟گیج شدم...

اونروز دوباره رفتیم خونشون دوباره بساط کپچی و ایندفه اون نبود...جایی ک دفه قبل نشسته بود و بند کفشمو گره زده بود نگاه کردم...یهو دلم واسش تنگ شد؛واس اخم و غرغرش،واس بچه بغل کردنش،واس بودنش...

خدایا کمکم کن...


هیس دل بی گناه من...

: ♥:⇦امشب دیدیش؟
??:✍آره..
♥:⇦دلت تنگ شده بود؟
??:✍ آره...
♥:⇦چرا دوباره داری گریه میکنی؟
??✍ میخوامش...
♥:⇦ خسته نشدی از بس منتظرش موندی؟؟
??✍نه...
♥:⇦ولی اون بهت فکر نمیکنه!!
??✍ برام مهم نیست...
♥:⇦تو حتی به عکسشم قانع ایی,چرا؟؟؟??
??✍ نمیدونم...
♥:⇦اون کنار یکی دیگه خوشه!!!??
??✍آرزومه خوشیش...
♥:⇦تو دیوونه ای!؟؟
??✍ آره دیونه ی اون...
♥:⇦کاش اونم اینقد تو رو میخواست!??
??✍ مهم نیس ...
♥:⇦بس کن میمیری!!!
??✍ واسه اون مردن آرزومه...
♥:⇦من مهم نیستم؟؟
??✍خب تو باعثی که نمیتونم فراموشش کنم...
♥:⇦ تا کی؟؟؟??
??✍انقد منتظر میمونم تا برگرده...
♥:⇦اگه بر نگشت؟؟
??✍ میمیرم...
♥:⇦گناه من چیه که دل تو شدم؟
??✍ تو هم بی تقصیری مث من...
♥:⇦ ولی من خسته شدم!!??
??✍ من هنوز خسته نشدم...
♥:⇦آخــــــــــه...
??✍ هیس دلم بس میکنی یانه؟
♥:⇦بس نمیکنم تو داری خودتو میکشی!!!
??✍ بـــــه درکــــــــــ مـــــن دوســـــشـــــدارم حتـــــی اگـــــه مـــــال مــــن نباشه

هیشکی نیست...

بعضی وقتا هست،
که دوست داری یکی کنارت باشه،
محکم بغلت کنها
بذاره اشک بریزی تا سبک بشی
بعد آروم تو گوشت بگه:
دیوونه چته؟!

من که باهاتم...


شکر...

دلخورم

از خودم...

از تو....

از حرف هایی که نگفتم...

از رنجشی که در چهره ام پیدا نیست...

از بغضی که نشکسته فقط مرا شکسته...

از سکوتی که......

بیخیال این حرف ها.....

وقتی کاری از دستم برنمی آید

فقط سکوت میکنم