سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت
سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت

چطوری باید بهت گفت:"دوست دارم..."؟

سلام...خوبید؟من خوبم...پر حس آرامش...دوست دارم جانم...خیلی...فقط نمیدونم دوسم داری یا نه؟جانم،اینقدر خوبی که آدم دلش میخاد گاهی بی هیچ رسم و آدابی،پای صحبتت بشینه...و گاهی اینقدر خوب،که آدم دلش میخاد بغلت کنه و یه عالم ببوستت...خدا رو چه دیدی،شاید خوبی هم مسری بود...ازت متشکرم دیوونه ی من...مرسی که هستی...مرسی بابت این همه آرامش...

یه سوالی...خریته بهش بگم چقد عاشقشم؟تصمیممو گرفتم...همین روزا،دستشو میگیرم...تو چشماش نگا میکنم و میگم دوست دارم...خدا رو چه دیدی،شاید موند...

من.نوشت:برای دوست داشتنت
حق انتخابی نداشتم ...
دُرست مثل‌ انتخاب خانواده و ملیتم ،
وگرنه کدام زنِ عاقلی
عاشق مردی می شود
که دور است،
دیر می آید
و
سخت می گوید
 دوستت دارم !

Image result for ‫عکس عاشقانه‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.