سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت
سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی(ع)...

سلام...

زیارت قبول عزیزم...خوش گذشت؟امیدوارم کلی انرژی گرفته باشی از این سفر...راستی عزیز منم دلتنگ آقام،برا من دعا نکردی که بتونم برم پابوس؟من ک  اینجا دعا کردم تو اونجا یادت بیفته برای منم دعا کنی...آخه این چند روزه کمی احساس خستگی میکردم،اما گذشت خدا رو شکر...فک کنم برام دعا کردی ادامه بدم و بتونم پا جا پای تو بذارم...

خدایا شکرت...

پ.ن:احساس در جسمم ورم کرده...

Image result for ‫حرم امام رضا‬‎

نظرات 1 + ارسال نظر
ایراندخت پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 15:26 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

منم دلم برا رفتن به پابوس آقا تنگ شده
خدا کنه بطلبه هم منو هم تورو.

ایشالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.