سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت
سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت

آخرین فال لسان الغیب...

مژده ای دل که دگر باد صبا باز آمد

هدهد خوش خبر از طرف صبا باز آمد

برکش ای مرغ سحر نغمه ی داوودی باز

که سلیمان گل از باد هوا باز آمد

عارفی کو که کند فهم زبان سوسن

تا بپرسد که چرا رفت و چرا باز آمد

مردمی کرد و کرم لطف خدا داد به من

کان بت ماهرخ از راه وفا باز آمد

لاله بوی می نوشین بشنید از دم صبح

داغ دل بود به امید هوا باز آمد

چشم من در ره این قافله ی راه بماند

تا به گوش دلم آواز درا باز آمد

گرچه حافظ در رنجش زد و پیمان بشکست

لطف او بین که به لطف از در ما باز آمد

بهای جاودانش ده که حسن جاودان دارد...

سلام...

ندارمت اما دوست داشتنت را عاشقم...اینکه شب ها با خیال خامی بخوابم،صبح ها با امید مضحکی چشم باز کنم،من ازاین حماقت عاشقانه حظ میبرم...ازاین که دلم می شکند و دوباره گول میخورد...ازاین که بیمارم،و درمان نخواهم شد...من به این لاعلاجی خود معتادم و خیال عاقل شدن هم ندارم...

اگر بدانی درد تو چه لذتی دارد، اگر بدانی دیوانه شدن چه لذتی دارد...آه اگر میدانستی شاید...

ندارمت افسوس،اما دوستت دارم...

من این دوست داشتن را،این یادگاری از تو را دوست میدارم...

سلام...

خسته شدم از غصه،خسته شدم از دلتنگی،خسته شدم ازین خودم،خسته شدم از فکر کردن،از روزشماری کردن واس دیدنش،خسته شدم ازین یهو غرق افکار شدن و خیره موندن ب جایی واس ی مدت طولانی...دلم ی تنوع میخاد...مثلا میشه همین امشب واس تنوع اس بده بگه چطوری؟یا دفه دیگ ک دیدمش واس تنوع تحویلم بگیره؟یا میشه واسه تنوع تعطیلات عیدو هرروز یسر خونمون بزنه؟چ فکرای احمقانه ای...آره دیگ ن دیوونگی شاخ و دم داره ن خر درون عقل و شعور...وختی وای میسه جفتک زدن،اونوقته ک قلبت درد میگیره...اونوقته ک ی بغضی میاد سراغت و تا آبروتو نبره بیخیالت نمیشه...

خدایا خودت کمکم کن...


Image result for ‫دلم قهوه میخواد‬‎

داغونم...

آخر چه کند با دلِ من علم پزشکی

وقتی که به دیدار تو بسته ضربانم ..؟


Image result for ‫عاشقانه‬‎