سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت
سرگردون

سرگردون

یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض،پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت

جالب است:)

گه یه روز از هفته بودم:شنبه

اگه ماهی از سال بودم :اردیبهشت

اگه عدد بودم :20-5-7

اگه فصل بودم :پاییز

اگه یه سال بودم:1374

اگه ساز بودم:سه تار

اگه نوشیدنی بودم:آب

اگه خیابون بودم:مستقیم پر درخت

اگه میوه بودم:انار

اگه شهر بودم :تورنتو

اگر پایتخت بودم:اوتاوا

اگه خوردنی بودم: لازانیا

اگه رنگ بودم: نارنجی

اگه صدا بودم: بم

اگه یه منظره بودم:دریاچه و جنگل با یه کوه پر برف

اگه کتاب بودم: دیوان حافظ

اگه پوشیدنی بودم :شال گردن

اگه همراه بودم :ساعت مچی

اگه عضوی از بدن بودم :لب

اگه شعر بودم :شهر علیرضا آذر

اگه یه هنر بودم :بونسای

اگه گل بودم:رز

اگه مکان بودم:کتابفروشی،گل فروشی،قنادی

اگه عطر بودم:من در عطر تخصصی ندارم ولی بوی چادر مادرمو و بوی خاک بارون خورده رو خ خ خ دوس دارم...

اگه لوازم التحریر بودم:این مدادایی که سرشون پاک کنه یا پاک کن

اگه فیلم بودم:نظری ندارم:|

اگه شغل بودم:شیرینی پز،مربی مهدکودک

اگه هوا بودم:بارونی

اگه مرد بودم:نیستم

اگه زن بودم:هستم(خدا رو شکر)

اگه تابلوی نقاشی بودم :مجددا:|

اگه سبک موسیقی بودم :سنتی-پاپ(سبک همایون شجریان چیه؟همون:)

اگه زبان بودم:عربی

اگه شاعر بودم:حافظ-اخوان ثالث

اگه درخت بودم:بیدمجنون

اگه یه پرنده بودم:فنچ:)

اگه یه فعل بودم:ساختن

اگه یه وسیله آشپزخونه بودم:قالب شیرینی پزی-ماسوره

اگه یه اسم بودم:...

اگه یه حس بودم:آرامش(ولی غم بیشتر به تیپم میخوره شاید)

اگه یه بازی بودم:cut the rope:)

اگه بیماری بودم:تب(از ویروس ایدز خوشم میاد ولی جرئتشو ندارم خدا نکنه:()

اگه یه ناسزا بودم:چی هست؟

اگه یه حیوون بودم:آهوبره-ببر

اگه حکم دادگاه بودم:حبس ابد

اگه گناه بودم :عشق(به قول دوستان عاشقی جرم قشنگیست به انکار مکوش:)

شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا،به حق همین اذان پربرکت،راه درستو نشونم بده...

دیوونتم همینو بس

یه ثانیه نگاه تو چشم تو بسه برام

یه ثانیه دیگه میمونی تو خاطره هام

تو مثه زندگی خوبی برام از تو نفس میخوام

یه ثانیه نباشی تو جلو چشام غمه

یه ثانیه که همه زندگیه آدمه

همه ی عمر اگه باشی کمه کی اینو میفهمه

هوایت عشقت اومده هوایه قلبه من بده

یه حالته عجیبیه دلم دوباره پر زده

یه ثانیه یه هم نفس نفس همین یه ثانیست

دلم میخواد داد بزنم دیوونتم همینو بس

شعر آهنگ جدید میثم ابراهیمی یه ثانیه

بدونه تو همه دیگه منو پس میزنن

به غیر تو همه ی آدما بدن با من

تو به من حرفایه تازه بزن قلبه منو نشکن

یه ثانیه اگه عوض بشی من میمیرم

یه ثانیه یه دفعه دست تو رو میگیرم

از پیشه تو که جایی نمیرم از همه دلگیرم

هوایت عشقت اومده هوایه قلبه من بده

یه حالته عجیبیه دلم دوباره پر زده

یه ثانیه یه هم نفس نفس همین یه ثانیست

دلم میخواد داد بزنم دیوونتم همینو بس


پ.ن:سلام...قاعدتا من باید عاشق این آهنگ باشم ولی ایندفه برعکسه انگار...

سلام بهترین ماه خدا به روی ماهتان:)




من نوشت:سلام به روی ماهتون...خوبید؟خوشید ان شاء الله؟رسیدن شیرین ترین ماه خدا رو تبریک میگم:)ایشالا تو این ماه پربرکت بهترین ها نصیب همه بشه:)
نماز روزه هاتون قبول،بابای:)